logo BIP

PODSTAWOWE INFORMACJE

W SPRAWACH PILNYCH
OCZEKUJEMY NA PAŃSTWA TELEFONY
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
OD GODZINY 7.30 DO 19:00.
Kontakt: tel. 71 78 22 300 do 03

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
tel: 71 78 22 300 do 03
fax: 71 78 22 405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

 

 Kasy

Kasy przy ul. Strzegomskiej 6

są czynne od poniedziałku do piątku

od godziny 10:00 do 14:00.

W ostatni dzień miesiąca

kasy są czynne od godziny 10:00 do 12:00.

 

 Infolinia

tel. 71 78 22 322

 

 Świadczenia rodzinne i alimentacyjne

tel. 71 79 99 274

 

Dodatki Mieszkaniowe

tel. 71 78 22 346

tel. 71 78 22 348

 

Karta Rodzina Plus

i Karta Dużej Rodziny

tel.  71 78 23 595

tel.  71 78 23 594

ul. Namysłowska 8 (Centrum Biznesu GRAFIT)

Biuro Obsługi Klienta, parter.

W okresie pandemii
biura przyjmują
od poniedziałku do piątku
od godziny 8.00 do 15.00. 

 

Powiatowy Zespół ds.

ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI             

tel. 71 78 22 360

tel. 71 78 22 362

tel. 71 78 22 363

e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro, pokój 316

Przyjmujemy klientów
od poniedziałku do piątku
od godziny 8:00 do 15:00.

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

logo  - napis PFRON

Dofinansowanie do likwidacji barier architektonicznych

Od 1 stycznia 2022 roku został otwarty elektroniczny nabór wniosków o dofinansowanie do likwidacji barier architektonicznych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.  Wnioski składać należy poprzez platformę - Systemie Obsługi Wsparcia SOW.

Żeby móc to zrobić trzeba posiadać PROFIL ZAUFANY bądź PODPIS ELEKTRONICZNY.

Do wniosku w formie elektronicznej należy dołączyć wypełnione załączniki.

  •  LISTA ZAŁĄCZNIKÓW

 Załączniki obligatoryjne:

  1. orzeczenie o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności, grupie inwalidzkiej lub niezdolności do pracy
  2. zaświadczenie lekarskie (druk w załączniku)
  3. udokumentowana podstawa prawna posiadania lokalu lub budynku, w którym ma nastąpić likwidacja barier architektonicznych (własność, umowa najmu) – dotyczy likwidacji barier architektonicznych
  4. pisemna zgoda właściciela budynku lub lokalu na dostosowanie budynku lub lokalu, w przypadku, gdy Wnioskodawca nie jest właścicielem – dotyczy likwidacji barier architektonicznych
  5. dokument przedstawiający w sposób graficzny wnioskowane zmiany usunięcia barier architektonicznych (stan istniejący i stan planowany) wraz ze zdjęciami stanu obecnego
  6. oferta, kosztorys ofertowy, faktura pro forma
  7. uzasadnienie wniosku

Załączniki dodatkowe:

  1. podpisane pełnomocnictwo imienne (druk w załączniku)
  2. podpisane oświadczenie o wypłacie w kasie (druk w załączniku)
  3. dokument potwierdzający opiekę prawną
  4. pełnomocnictwo notarialne
  • WZORY ZAŁĄCZNIKÓW  -  POBIERZ

UWAGA!

Jeśli osoba niepełnosprawna nie posiada PROFILU ZAUFANEGO bądź PODPISU ELEKTRONICZNEGO może skorzystać z pomocy osoby, która taki dostęp posiada. W tym celu jednak musi podpisać PEŁNOMOCNICTWO upoważniające tę osobę do złożenia wniosku w jej imieniu (wzór PEŁNOMOCNICTWA do pobrania we wzorach załączników).

 

Pomoc i informacje dotyczące aplikowania o środki PFRON poprzez SOW można uzyskać pod bezpłatnym numerem 800-889-777.
Infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach od 9.00 do 17.00.

 

Zachęcamy także do zapoznania się z informacjami dotyczącymi SOW na portalu edukacyjno-informacyjnym www.portal-sow.pfron.org.pl

oraz do szczegółowego zapoznania się z informacjami dotyczącymi PEŁNOMOCNICTWA pod adresem: link

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij