logo BIP

PODSTAWOWE INFORMACJE

W SPRAWACH PILNYCH
OCZEKUJEMY NA PAŃSTWA TELEFONY
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
OD GODZINY 7.30 DO 19:00.
Kontakt: tel. 71 78 22 300 do 03

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
tel: 71 78 22 300 do 03
fax: 71 78 22 405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

 

 Kasy

Kasy przy ul. Strzegomskiej 6

są czynne od poniedziałku do piątku

od godziny 10:00 do 14:00.

W ostatni dzień miesiąca

kasy są czynne od godziny 10:00 do 12:00.

 

 Infolinia

tel. 71 78 22 322

 

 Świadczenia rodzinne i alimentacyjne

tel. 71 79 99 274

 

Dodatki Mieszkaniowe

tel. 71 78 22 346

tel. 71 78 22 348

 

Karta Rodzina Plus

i Karta Dużej Rodziny

tel.  71 78 23 595

tel.  71 78 23 594

ul. Namysłowska 8 (Centrum Biznesu GRAFIT)

Biuro Obsługi Klienta, parter.

W okresie pandemii
biura przyjmują
od poniedziałku do piątku
od godziny 8.00 do 15.00. 

 

Powiatowy Zespół ds.

ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI             

tel. 71 78 22 360

tel. 71 78 22 362

tel. 71 78 22 363

e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro, pokój 316

Przyjmujemy klientów
od poniedziałku do piątku
od godziny 8:00 do 15:00.

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

loga projektu KOMPAS

Jeden z celów projektu „KomPAS” to zwiększenie umiejętności korzystania z e-usług i Internetu. Treningi w tym zakresie eliminują zjawisko wykluczenia cyfrowego.

Takie właśnie treningi dobiegły końca w Zespole Terenowej Pracy Socjalnej nr 7 MOPS. Dziesięcioro uczestników podczas 4 spotkań nauczyło się podstawowej obsługi tabletu, smartfonu i korzystania z Internetu. Po zakończonych treningach każdy uczestnik posiada pocztę elektroniczną, dzięki której może kontaktować się z urzędami, lekarzami i pracodawcami.  Potrafi korzystać z mediów społecznościowych, które pomagają utrzymać kontakt z rodziną, znajomymi. Wie jak korzystać z Internetu w czasie wolnym, np. wyszukać wydarzenia we Wrocławiu, grać w gry online, słuchać muzyki, obejrzeć film. Dodatkowo każdy uczestnik założył profil zaufany, za pomocą którego może, bez wychodzenia z domu, załatwiać sprawy urzędowe i monitorować swoje sprawy zdrowotne. Służy do tego aplikacja Internetowe Konta Pacjenta. Jest ona szczególnie przydatne dla osób niepełnosprawnych i schorowanych.

Uczestnicy utrwalają zdobyte na treningach umiejętności podczas innych treningów oraz indywidualnych spotkań z pracownikiem socjalnym.

Zdobyta podczas zajęć wiedza znacznie zwiększyła poziom aktywności społecznej uczestników i wzmocniła więzi grupowe. Wszyscy udzielają się na utworzonej grupie w aplikacji WhatsApp, kontaktują się ze sobą na portalu Facebook. Treningi pomogły uczestnikom zredukować lęk przed światem nowoczesnych technologii oraz poczuć się pewniej w korzystaniu z e-usług.

 

Poniżej prezentujemy zdjęcia z treningów.

 

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij