logo BIP

Formy pomocy

MOPS informacja

W OKRESIE PANDEMII NA PAŃSTWA TELEFONY W SEKRETARIACIE

OCZEKUJEMY DO GODZINY 19:00. (PN.-PT.)

Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03

Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław ul. Strzegomska 6
Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03
fax (071) 78-22-405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

Kasy przy ul.Strzegomskiej 6 czynne od pn.do pt.

w godzinach 10:00 - 14:00 

Uwaga! za wyjątkiem ostatniego dnia miesiąca -

kasy czynne od 10:00-12:00

ŚWIADCZENIA RODZINNE

  tel. 71 782 23 22

500+ oraz 300 +

   tel. 71 799 92 74

   tel. 501-928-501

   tel. 71 782 23 26 (wypłata)

DODATKI MIESZKANIOWE

    tel. 71 782 23 46

    tel. 71 782 23 48

KARTA RODZINA PLUS i
KARTA DUŻEJ RODZINY

    tel.  (71) 78 23 595

    tel.  (71) 78 23 594

   ul. Strzegomska 6, pokój 26
 Obsługa klientów w okresie pandemii:

Przyjmujemy klientów od poniedziałku

do piątku od godziny 8.00 do 15.00. !

 

 POWIATOWY ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA  NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI                   

Pl. Solidarności 1/3/5  - III piętro

53-661 Wrocław

Obsługa klientów pokój nr 316

Wyszukaj

MOPS Wrocław

 

 

AKTYWNY SAMORZĄD MODUŁ II – semestr zimowy roku akademickiego 2020/21

Informujemy, że wnioski na semestr zimowy roku akademickiego 2020/21 można składać wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej System Obsługi Wsparcia (SOW).

Do WNIOSKU O DOFINANSOWANIE w platformie SOW należy dołączyć następujące (obowiązujące w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/21) załączniki w formie czytelnego skanu:

Załącznik do dołączenia do wniosku:

Zał. nr 8 – aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Załączniki do pobrania, wypełnienia i dołączenia do wniosku:

Zał. nr 7 - RODO - dwustronny (KONIECZNE 2 PODPISY !!!)

Zał. nr 6 - zaświadczenie z uczelni

Zał. nr 5 - oświadczenie pracodawcy (wyłącznie do osób zatrudnionych)

Zał. nr 4 - oświadczenie wnioskodawcy (KONIECZNY PODPIS !!!)

Zał. nr 3 - TABELA semestrów (KONIECZNY PODPIS !!!)

 

                                               * * * * * * *

 

Po zakończeniu semestru, bądź uzyskaniu jego zaliczenia
należy dołączyć (poprzez SOW) do złożonego wcześniej WNIOSKU
O DOFINANSOWANIE wypełniony przez szkołę/uczelnię

Zał. nr 1 – potwierdzenie zaliczenia/uczęszczania,

na podstawie którego zostaje wypłacony dodatek.

 

                                              * * * * * * *

 

Po otrzymaniu dofinansowania (czesne, dodatek o ile przysługuje) należy złożyć WNIOSEK O ROZLICZENIE:

  • oddzielnie o rozliczenie otrzymanego w danym semestrze dofinansowania
    do czesnego dołączając jako załącznik dokument potwierdzający dokonaną opłatę za całe czesne (faktura VAT lub inny dokument księgowy potwierdzający wpłatę),
  • oddzielnie o rozliczenie otrzymanego dodatku, dołączając wypełniony
    zał. nr 2 - rozliczenie dodatku (KONIECZNY PODPIS !!!)

                                              

                                              * * * * * * *

 

Termin przyjmowania wniosków:

  • od 11 września 2020  r. do 30 września 2020  r. dla wniosków dotyczących refundacji poprzedniego semestru tj. semestru letniego roku akademickiego 2019/2020
  • od 11 września 2020  r. do 10 października 2020 r. dla wniosków dotyczących dofinansowania do semestru zimowego roku akademickiego 2020/2021.

 

Szczegółowe informacje dotyczące programu Aktywny samorząd Moduł II dostępne są na stronie PFRON:   www.pfron.org.pl

 

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij