logo BIP

MOPS informacja

W OKRESIE PANDEMII NA PAŃSTWA TELEFONY W SEKRETARIACIE

OCZEKUJEMY DO GODZINY 19:00. (PN.-PT.)

Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03

Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław ul. Strzegomska 6
Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03
fax (071) 78-22-405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

Kasy przy ul.Strzegomskiej 6 czynne od pn.do pt.

w godzinach 10:00 - 14:00 

Uwaga! za wyjątkiem ostatniego dnia miesiąca -

kasy czynne od 10:00-12:00

INFOLINIA

  tel. 71 782 23 22

Świadczenia rodzinne, 500+ oraz 300 +

   tel. 71 799 92 74

   tel. 71 782 23 26 (wypłata)

DODATKI MIESZKANIOWE

    tel. 71 782 23 46

    tel. 71 782 23 48

KARTA RODZINA PLUS i
KARTA DUŻEJ RODZINY

    tel.  (71) 78 23 595

    tel.  (71) 78 23 594

   ul. Strzegomska 6, pokój 26
 Obsługa klientów w okresie pandemii:

Przyjmujemy klientów od poniedziałku

do piątku od godziny 8.00 do 15.00. !

 

POWIATOWY ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA  NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI                  

SIEDZIBA ZESPOŁU:

Wrocław 53-661 Pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro
Obsługa klientów pokój nr 316, od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00.
Informacja telefoniczna: 071 78 22 360, 071 78 22 362, 071 78 22 363

Adres e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

Zespół Terenowej Pracy Socjalnej nr 3 - dostępność architektoniczna

Budynek znajduje się przy ulicy Nowowiejskiej 29, natomiast wejście zlokalizowane jest od podwórza. ZTPS znajduje się na parterze pięciokondygnacyjnego budynku. Ciągi piesze prowadzące do wejścia są w złym stanie technicznym.

W odległości nieprzekraczającej 200 metrów znajduje się komunikacja publiczna. Usytuowanie budynku umożliwia dotarcie wszystkim osobom również osobom ze szczególnymi potrzebami.

Brak jest wydzielonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.

Budynek posiada jedno wejście, do którego prowadzi stopień. Brak pochylni lub innego rozwiązanie umożliwiającego wejście osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Strefa wejściowa nie jest zadaszona. Drzwi o odpowiedniej szerokości, za którymi znajduje się wiatrołap.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ciągi komunikacyjne nie mają utrudnień w postaci progów. Szerokość korytarzy jest zgodna z warunkami technicznymi.

Obsługa Klientów odbywa się w pokojach, do których dostęp nie jest utrudniony. Biurka, przy których przyjmowani są Klienci, nie posiadają przedłużonych blatów. Biura nie zostały wyposażone w systemy wspomagające osoby z dysfunkcją słuchu oraz osoby z dysfunkcją wzroku. W głównym korytarzu znajduje się poczekalnia dla Klientów.

W lokalu nie ma toalety dla klientów, jak i wyznaczonego miejsca dla opiekuna z dzieckiem. Toaleta dla pracowników nie jest dostosowana na potrzeby osób z niepełnosprawnościami.

W obiekcie zastosowano czytelną informację wizualną o drogach ewakuacji w postaci piktogramów i strzałek. W obiekcie zastosowano system powiadamiania alarmowego – dźwiękowy oraz świetlny.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij