logo BIP

PODSTAWOWE INFORMACJE

W OKRESIE PANDEMII OCZEKUJEMY
NA PAŃSTWA TELEFONY
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
OD GODZINY 7.30 DO 19:00.
Kontakt: tel. 71 78 22 300 do 03

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
tel: 71 78 22 300 do 03
fax: 71 78 22 405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

 

kasy

Kasy przy ul. Strzegomskiej 6

są czynne od poniedziałku do piątku

od godziny 10:00 do 14:00.

W ostatni dzień miesiąca

kasy są czynne od godziny 10:00 do 12:00.

 

Infolinia

tel. 71 78 22 322

 

Świadczenia rodzinne
i Program Rodzina 500+

tel. 71 79 99 274

tel. 71 78 22 326 (wypłaty)

 

DODATKI MIESZKANIOWE

tel. 71 78 22 346

tel. 71 78 22 348

 

KARTA RODZINA PLUS
i KARTA DUŻEJ RODZINY

tel.  71 78 23 595

tel.  71 78 23 594

ul. Strzegomska 6, pokój 26

W okresie pandemii
biura przyjmują
od poniedziałku do piątku
od godziny 8.00 do 15.00. 

 

POWIATOWY ZESPÓŁ
DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
                  

tel. 71 78 22 360

tel. 71 78 22 362

tel. 71 78 22 363

e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro, pokój 316

Przyjmujemy klientów
od poniedziałku do piątku
od godziny 8:00 do 15:00.

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

Dział Usług Opiekuńczych - dostępność architektoniczna

Dział Usług Opiekuńczych znajduje się na parterze sześciokondygnacyjnego budynku przy placu Legionów 4-5. Ciągi piesze prowadzące do wejść są w złym stanie – nierówna kostka brukowa, nierówne płyty chodnikowe oraz krawężniki.

W odległości około 70 metrów znajduje się komunikacja publiczna – autobus oraz tramwaj.

Dwa miejsca postojowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych oznaczone znakami poziomymi (koperta) oraz znakiem pionowym. Miejsca zostały zlokalizowane blisko wejścia do budynku. Krawężnik chodnika utrudnia dostęp do ciągu pieszego i budynku.

Budynek posiada jedno wejście bez progu, oznaczone czerwoną tablicą informacyjną. Przeszklone drzwi wejściowe nie zostały skontrastowane. Za drzwiami znajduje się wiatrołap. Drugie szklane drzwi znajdujące się za wiatrołapem również nie zostały skontrastowane. Przy wejściu zamontowano domofon. Urządzenie nie posiada rozwiązań przeznaczonych dla osób z dysfunkcją słuchu i wzroku oraz został umiejscowiony za wysoko. Przy wyjściu, aby otworzyć drzwi, konieczne jest jednoczesne trzymanie przycisku oraz popchania skrzydła.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ciągi komunikacyjne są szerokie i nie mają utrudnień w postaci progów. Szerokość korytarzy jest zgodna z warunkami technicznymi. W korytarzach znajdują się poczekalnię dla klientów.

Obsługa Klientów odbywa się w pokojach, do których dostęp nie jest utrudniony. Biura nie zostały wyposażone w systemy wspomagające osoby z dysfunkcją słuchu. Brak jest również dostosowanych biurek do obsługi klientów poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Budynek posiada toaletę dla Klientów. Pomieszczenie znajduje się na parterze i jest oznaczone. Drzwi są odpowiedniej szerokości. Wejście nie ma progu. Włącznik światła umieszczony został zbyt wysoko. Przestrzeń manewrowa jest zachowana. Po obu stronach miski ustępowej zamontowane do podłogi zostały na dość niskiej wysokości sztywne poręcze, które uniemożliwiają transfer z wózka. Umywalka jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach (odpowiednia przestrzeń pod umywalką). Toaleta nie posiada przycisku alarmującego. Brak jest wyznaczonego miejsca dla opiekuna z dzieckiem.

W lokalu zastosowano czytelną informację wizualną o drogach ewakuacyjnych w postaci strzałek
i piktogramów. Obiekt wyposażony jest w świetlny i dźwiękowy system powiadamiana alarmowego.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij