logo BIP

MOPS informacja

W OKRESIE PANDEMII NA PAŃSTWA TELEFONY W SEKRETARIACIE

OCZEKUJEMY DO GODZINY 19:00. (PN.-PT.)

Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03

Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław ul. Strzegomska 6
Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03
fax (071) 78-22-405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

Kasy przy ul.Strzegomskiej 6 czynne od pn.do pt.

w godzinach 10:00 - 14:00 

Uwaga! za wyjątkiem ostatniego dnia miesiąca -

kasy czynne od 10:00-12:00

INFOLINIA

  tel. 71 782 23 22

Świadczenia rodzinne, 500+ oraz 300 +

   tel. 71 799 92 74

   tel. 71 782 23 26 (wypłata)

DODATKI MIESZKANIOWE

    tel. 71 782 23 46

    tel. 71 782 23 48

KARTA RODZINA PLUS i
KARTA DUŻEJ RODZINY

    tel.  (71) 78 23 595

    tel.  (71) 78 23 594

   ul. Strzegomska 6, pokój 26
 Obsługa klientów w okresie pandemii:

Przyjmujemy klientów od poniedziałku

do piątku od godziny 8.00 do 15.00. !

 

POWIATOWY ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA  NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI                  

SIEDZIBA ZESPOŁU:

Wrocław 53-661 Pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro
Obsługa klientów pokój nr 316, od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00.
Informacja telefoniczna: 071 78 22 360, 071 78 22 362, 071 78 22 363

Adres e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

Dział Usług Opiekuńczych - dostępność architektoniczna

Dział Usług Opiekuńczych znajduje się na parterze czterokondygnacyjnego budynku przy ul. Dąbrowskiego 11. Ciągi piesze prowadzące do wejść są w dobrym stanie.

W odległości około 300 metrów znajduje się komunikacja publiczna – autobus.

Obok budynku zlokalizowane zostało jedno miejsce postojowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Miejsce jest oznaczone znakiem poziomym i pionowym.

Obiekt posiada jedno wejście, do którego prowadzą cztery nieskontrastowane schody. Wejście jest oznaczone czerwoną tablicą informacyjną. Brak pochylni lub innego rozwiązanie umożliwiającego wejście osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Strefa wejściowa nie jest zadaszona. Drzwi nie są skontrastowane. Za drzwiami w odległości około 1 metra znajdują się dwa nieskontrastowane schody. Przy schodach zamontowano obustronne poręcze.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ciągi komunikacyjne są wąskie. Korytarz nie ma utrudnień w postaci progów. W korytarzu znajduje się poczekalnię dla klientów.

Obsługa Klientów odbywa się w dwóch pokojach. Przy drzwiach do obu pokoi znajdują się niskie progi. Pomieszczenia nie zostały oznaczone, brak jest tabliczek informacyjnych. Biura nie zostały wyposażone w systemy wspomagające osoby z dysfunkcją słuchu. Brak jest również dostosowanych biurek do obsługi klientów poruszających się na wózkach inwalidzkich.

W lokalu nie ma toalety dla klientów, jak i wyznaczonego miejsca dla opiekuna z dzieckiem. Toaleta dla pracowników nie jest dostosowana na potrzeby osób z niepełnosprawnościami.

W obiekcie nie zastosowano czytelnej informacji wizualnej o drogach ewakuacyjnych w postaci strzałek i piktogramów. Obiekt wyposażony jest tylko w dźwiękowy system powiadamiania alarmowego.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij