logo BIP

PODSTAWOWE INFORMACJE

W OKRESIE PANDEMII OCZEKUJEMY
NA PAŃSTWA TELEFONY
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
OD GODZINY 7.30 DO 19:00.
Kontakt: tel. 71 78 22 300 do 03

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
tel: 71 78 22 300 do 03
fax: 71 78 22 405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

 

kasy

Kasy przy ul. Strzegomskiej 6

są czynne od poniedziałku do piątku

od godziny 10:00 do 14:00.

W ostatni dzień miesiąca

kasy są czynne od godziny 10:00 do 12:00.

 

Infolinia

tel. 71 78 22 322

 

Świadczenia rodzinne
i Program Rodzina 500+

tel. 71 79 99 274

tel. 71 78 22 326 (wypłaty)

 

DODATKI MIESZKANIOWE

tel. 71 78 22 346

tel. 71 78 22 348

 

KARTA RODZINA PLUS
i KARTA DUŻEJ RODZINY

tel.  71 78 23 595

tel.  71 78 23 594

ul. Strzegomska 6, pokój 26

W okresie pandemii
biura przyjmują
od poniedziałku do piątku
od godziny 8.00 do 15.00. 

 

POWIATOWY ZESPÓŁ
DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
                  

tel. 71 78 22 360

tel. 71 78 22 362

tel. 71 78 22 363

e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro, pokój 316

Przyjmujemy klientów
od poniedziałku do piątku
od godziny 8:00 do 15:00.

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

Dział Usług Opiekuńczych - dostępność architektoniczna

Dział Usług Opiekuńczych znajduje się na parterze czterokondygnacyjnego budynku przy ul. Dąbrowskiego 11. Ciągi piesze prowadzące do wejść są w dobrym stanie.

W odległości około 300 metrów znajduje się komunikacja publiczna – autobus.

Obok budynku zlokalizowane zostało jedno miejsce postojowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Miejsce jest oznaczone znakiem poziomym i pionowym.

Obiekt posiada jedno wejście, do którego prowadzą cztery nieskontrastowane schody. Wejście jest oznaczone czerwoną tablicą informacyjną. Brak pochylni lub innego rozwiązanie umożliwiającego wejście osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Strefa wejściowa nie jest zadaszona. Drzwi nie są skontrastowane. Za drzwiami w odległości około 1 metra znajdują się dwa nieskontrastowane schody. Przy schodach zamontowano obustronne poręcze.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ciągi komunikacyjne są wąskie. Korytarz nie ma utrudnień w postaci progów. W korytarzu znajduje się poczekalnię dla klientów.

Obsługa Klientów odbywa się w dwóch pokojach. Przy drzwiach do obu pokoi znajdują się niskie progi. Pomieszczenia nie zostały oznaczone, brak jest tabliczek informacyjnych. Biura nie zostały wyposażone w systemy wspomagające osoby z dysfunkcją słuchu. Brak jest również dostosowanych biurek do obsługi klientów poruszających się na wózkach inwalidzkich.

W lokalu nie ma toalety dla klientów, jak i wyznaczonego miejsca dla opiekuna z dzieckiem. Toaleta dla pracowników nie jest dostosowana na potrzeby osób z niepełnosprawnościami.

W obiekcie nie zastosowano czytelnej informacji wizualnej o drogach ewakuacyjnych w postaci strzałek i piktogramów. Obiekt wyposażony jest tylko w dźwiękowy system powiadamiania alarmowego.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij