logo BIP

PODSTAWOWE INFORMACJE

W OKRESIE PANDEMII OCZEKUJEMY
NA PAŃSTWA TELEFONY
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
OD GODZINY 7.30 DO 19:00.
Kontakt: tel. 71 78 22 300 do 03

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
tel: 71 78 22 300 do 03
fax: 71 78 22 405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

 

kasy

Kasy przy ul. Strzegomskiej 6

są czynne od poniedziałku do piątku

od godziny 10:00 do 14:00.

W ostatni dzień miesiąca

kasy są czynne od godziny 10:00 do 12:00.

 

Infolinia

tel. 71 78 22 322

 

Świadczenia rodzinne
i Program Rodzina 500+

tel. 71 79 99 274

tel. 71 78 22 326 (wypłaty)

 

DODATKI MIESZKANIOWE

tel. 71 78 22 346

tel. 71 78 22 348

 

KARTA RODZINA PLUS
i KARTA DUŻEJ RODZINY

tel.  71 78 23 595

tel.  71 78 23 594

ul. Strzegomska 6, pokój 26

W okresie pandemii
biura przyjmują
od poniedziałku do piątku
od godziny 8.00 do 15.00. 

 

POWIATOWY ZESPÓŁ
DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
                  

tel. 71 78 22 360

tel. 71 78 22 362

tel. 71 78 22 363

e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro, pokój 316

Przyjmujemy klientów
od poniedziałku do piątku
od godziny 8:00 do 15:00.

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

Dział Usług Opiekuńczych - dostępność architektoniczna

Dział Usług Opiekuńczych znajduje się na wysokim parterze czterokondygnacyjnego budynku przy ul. Glinianej 55. Ciągi piesze prowadzące do wejść są w dobrym stanie technicznym.

W odległości nieprzekraczającej 100 metrów znajduje się komunikacja publiczna – tramwaj oraz autobus. Usytuowanie budynku umożliwia dotarcie wszystkim osobom również osobom ze szczególnymi potrzebami.

Brak jest wydzielonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.

Budynek posiada jedno wejście, które znajduje się od ul. Glinianej. Lokalizacja jest oznaczona czerwoną tablicą informacyjną. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu i jest zadaszone. Przy wejściu zamontowano domofon. Urządzenie nie posiada rozwiązań przeznaczonych dla osób z dysfunkcją słuchu i wzroku oraz został umiejscowiony zbyt wysoko, co może utrudnić korzystanie przez osoby ze szczególnymi potrzebami.

Do wejścia do lokalu prowadzi 7 stopni. Biegi schodów mają odpowiednią szerokość i długość, jednak nie są skontrastowane. Schody wyposażone zostały w jednostronną poręcz znajdującą się po prawej stronie.  W budynku brak jest windy. Nie zastosowano też innych rozwiązań umożliwiających dostęp osobom ze szczególnymi potrzebami.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ciągi komunikacyjne nie mają utrudnień w postaci progów. Szerokość korytarzy nie jest zgodna z warunkami technicznymi, gdyż w niektórych miejscach szerokość wynosi 90 cm.

Obsługa Klientów odbywa się w pokojach, do których dostęp jest utrudniony, gdyż drzwi nie mają odpowiedniej szerokości. W korytarzu znajduje się poczekalnia. Biura nie zostały wyposażone w systemy wspomagające osoby z dysfunkcją słuchu. Brak jest również dostosowanych biurek do obsługi klientów poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia nie zostały oznaczone.

W lokalu nie ma toalety dla klientów, jak i wyznaczonego miejsca dla opiekuna z dzieckiem. Toaleta dla pracowników nie jest dostosowana na potrzeby osób z niepełnosprawnością.

W lokalu zastosowano czytelną informację wizualną o drogach ewakuacyjnych w postaci strzałek i piktogramów. W obiekcie brak systemu powiadamiania alarmowego. Brak komunikatu świetlnego.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij