logo BIP

PODSTAWOWE INFORMACJE

W SPRAWACH PILNYCH
OCZEKUJEMY NA PAŃSTWA TELEFONY
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
OD GODZINY 7.30 DO 19:00.
Kontakt: tel. 71 78 22 300 do 03

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
tel: 71 78 22 300 do 03
fax: 71 78 22 405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

 

 Kasy

Kasy przy ul. Strzegomskiej 6

są czynne od poniedziałku do piątku

od godziny 10:00 do 14:00.

W ostatni dzień miesiąca

kasy są czynne od godziny 10:00 do 12:00.

 

 Infolinia

tel. 71 78 22 322

 

 Świadczenia rodzinne i alimentacyjne

tel. 71 79 99 274

 

Dodatki Mieszkaniowe

tel. 71 78 22 346

tel. 71 78 22 348

 

Karta Rodzina Plus

i Karta Dużej Rodziny

tel.  71 78 23 595

tel.  71 78 23 594

ul. Namysłowska 8 (Centrum Biznesu GRAFIT)

Biuro Obsługi Klienta, parter.

W okresie pandemii
biura przyjmują
od poniedziałku do piątku
od godziny 8.00 do 15.00. 

 

Powiatowy Zespół ds.

ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI             

tel. 71 78 22 360

tel. 71 78 22 362

tel. 71 78 22 363

e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro, pokój 316

Przyjmujemy klientów
od poniedziałku do piątku
od godziny 8:00 do 15:00.

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

Dział Usług Opiekuńczych - dostępność architektoniczna

Dział Usług Opiekuńczych znajduje się na parterze pięciokondygnacyjnego budynku przy ul. Karola Miarki 1. Ciągi piesze prowadzące do wejść są w złym stanie technicznym, nierówne płyty chodnikowe.

W odległości nieprzekraczającej 400 metrów znajduje się komunikacja publiczna.

Brak jest wydzielonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.

Lokal posiada jedno wejście, które znajduje się od ul. Karola Miarki. Obiekt jest oznaczony czerwoną tablicą informacyjną. Wejście do lokalu znajduje się na poziomie terenu. Przy wejściu jest stopień o wysokości 3 cm. Wejście nie jest zadaszone.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ciągi komunikacyjne nie mają utrudnień w postaci progów. Szerokość korytarzy jest zgodna z warunkami technicznymi.

Obsługa Klientów odbywa się w pokojach, do których dostęp nie jest utrudniony. W korytarzu znajduje się poczekalnia. Biura nie zostały wyposażone w systemy wspomagające osoby z dysfunkcją słuchu. Brak jest również dostosowanych biurek do obsługi klientów poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia nie zostały oznaczone.

W lokalu nie ma toalety dla klientów, jak i wyznaczonego miejsca dla opiekuna z dzieckiem. Budynek posiada dostosowaną toaletę o odpowiedniej przestrzeni manewrowej dla osób ze szczególnymi potrzebami. Drzwi są odpowiedniej szerokości, wejście nie ma progu. Przy otwieraniu i zamykaniu jest zachowany niski poziom wysiłku fizycznego. Drzwi wyposażone zostały w system zamykania. Włącznik światła umieszczony został na wysokości umożliwiającej korzystanie z niej osobom z niepełnosprawnościami. Przestrzeń transferowa znajduję się z jednej strony miski ustępowej i ma odpowiednie wymiary. Toaleta została wyposażona w uchylne, stabilne poręcze po obu stronach miejsca odstawczego. Miska ustępowa znajduje się na odpowiedniej wysokości. Umywalka jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach (odpowiednia przestrzeń pod umywalką). Umywalka została wyposażona w uchylne, stabilne poręcze po obu stronach miejsca odstawczego. Lustro, wyposażone w uchwyt, zamontowane jest na zalecanej wysokości. Toaleta posiadają przycisk alarmu przyzywowego (wyposażony dodatkowo w linkę – przydatną w przypadku upadku osoby korzystającej z toalety na podłogę).

W lokalu zastosowano czytelną informację wizualną o drogach ewakuacyjnych w postaci strzałek i piktogramów. W obiekcie zastosowano system powiadamiania alarmowego – dźwiękowy oraz świetlny.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij