logo BIP

PODSTAWOWE INFORMACJE

W OKRESIE PANDEMII OCZEKUJEMY
NA PAŃSTWA TELEFONY
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
OD GODZINY 7.30 DO 19:00.
Kontakt: tel. 71 78 22 300 do 03

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
tel: 71 78 22 300 do 03
fax: 71 78 22 405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

 

kasy

Kasy przy ul. Strzegomskiej 6

są czynne od poniedziałku do piątku

od godziny 10:00 do 14:00.

W ostatni dzień miesiąca

kasy są czynne od godziny 10:00 do 12:00.

 

Infolinia

tel. 71 78 22 322

 

Świadczenia rodzinne
i Program Rodzina 500+

tel. 71 79 99 274

tel. 71 78 22 326 (wypłaty)

 

DODATKI MIESZKANIOWE

tel. 71 78 22 346

tel. 71 78 22 348

 

KARTA RODZINA PLUS
i KARTA DUŻEJ RODZINY

tel.  71 78 23 595

tel.  71 78 23 594

ul. Strzegomska 6, pokój 26

W okresie pandemii
biura przyjmują
od poniedziałku do piątku
od godziny 8.00 do 15.00. 

 

POWIATOWY ZESPÓŁ
DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
                  

tel. 71 78 22 360

tel. 71 78 22 362

tel. 71 78 22 363

e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro, pokój 316

Przyjmujemy klientów
od poniedziałku do piątku
od godziny 8:00 do 15:00.

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

Dział Usług Opiekuńczych - dostępność architektoniczna

Dział Usług Opiekuńczych znajduje się na parterze ośmiokondygnacyjnego budynku przy ul. Na Ostatnim Groszu 54/56. Ciągi piesze prowadzące do wejść są w dobrym stanie.

W odległości około 250 metrów znajduje się komunikacja publiczna – autobus.

Brak jest wydzielonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.

Obiekt posiada jedno wejście niedostosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami, gdyż do drzwi prowadzi 8 stopni. Nie zastosowano żadnych rozwiązań umożliwiających dostęp do obiektu. Dodatkowym utrudnieniem może być wąska galeria prowadząca do lokalu. Strefa wejściowa nie jest zadaszona. Drzwi nie zostały skontrastowane.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ciągi komunikacyjne są szerokie. Korytarz nie ma utrudnień w postaci progów. W korytarzu znajduje się poczekalnię dla klientów.

Obsługa Klientów odbywa się w pokojach. Przy drzwiach do pokoi znajdują się progi. Drzwi są wąskie (80cm) i nie spełniają warunków technicznych. Pomieszczenia nie zostały oznaczone, brak jest tabliczek informacyjnych. Biura nie zostały wyposażone w systemy wspomagające osoby z dysfunkcją słuchu. Brak jest również dostosowanych biurek do obsługi klientów poruszających się na wózkach inwalidzkich. W lokalu nie ma toalety dla klientów, jak i wyznaczonego miejsca dla opiekuna z dzieckiem. Toaleta dla pracowników nie jest dostosowana na potrzeby osób z niepełnosprawnościami.

W lokalu zastosowano czytelną informację wizualną o drogach ewakuacyjnych w postaci strzałek i piktogramów. W budynku brak systemu powiadamiania alarmowego, zarówno dźwiękowego, jak świetlnego. Brak dodatkowego wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo osobom z niepełnosprawnością ruchową.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij