logo BIP

MOPS informacja

W OKRESIE PANDEMII NA PAŃSTWA TELEFONY W SEKRETARIACIE

OCZEKUJEMY DO GODZINY 19:00. (PN.-PT.)

Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03

Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław ul. Strzegomska 6
Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03
fax (071) 78-22-405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

Kasy przy ul.Strzegomskiej 6 czynne od pn.do pt.

w godzinach 10:00 - 14:00 

Uwaga! za wyjątkiem ostatniego dnia miesiąca -

kasy czynne od 10:00-12:00

INFOLINIA

  tel. 71 782 23 22

Świadczenia rodzinne, 500+ oraz 300 +

   tel. 71 799 92 74

   tel. 71 782 23 26 (wypłata)

DODATKI MIESZKANIOWE

    tel. 71 782 23 46

    tel. 71 782 23 48

KARTA RODZINA PLUS i
KARTA DUŻEJ RODZINY

    tel.  (71) 78 23 595

    tel.  (71) 78 23 594

   ul. Strzegomska 6, pokój 26
 Obsługa klientów w okresie pandemii:

Przyjmujemy klientów od poniedziałku

do piątku od godziny 8.00 do 15.00. !

 

POWIATOWY ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA  NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI                  

SIEDZIBA ZESPOŁU:

Wrocław 53-661 Pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro
Obsługa klientów pokój nr 316, od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00.
Informacja telefoniczna: 071 78 22 360, 071 78 22 362, 071 78 22 363

Adres e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

Dział Usług Opiekuńczych - dostępność architektoniczna

Dział Usług Opiekuńczych znajduje się na parterze ośmiokondygnacyjnego budynku przy ul. Na Ostatnim Groszu 54/56. Ciągi piesze prowadzące do wejść są w dobrym stanie.

W odległości około 250 metrów znajduje się komunikacja publiczna – autobus.

Brak jest wydzielonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.

Obiekt posiada jedno wejście niedostosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami, gdyż do drzwi prowadzi 8 stopni. Nie zastosowano żadnych rozwiązań umożliwiających dostęp do obiektu. Dodatkowym utrudnieniem może być wąska galeria prowadząca do lokalu. Strefa wejściowa nie jest zadaszona. Drzwi nie zostały skontrastowane.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ciągi komunikacyjne są szerokie. Korytarz nie ma utrudnień w postaci progów. W korytarzu znajduje się poczekalnię dla klientów.

Obsługa Klientów odbywa się w pokojach. Przy drzwiach do pokoi znajdują się progi. Drzwi są wąskie (80cm) i nie spełniają warunków technicznych. Pomieszczenia nie zostały oznaczone, brak jest tabliczek informacyjnych. Biura nie zostały wyposażone w systemy wspomagające osoby z dysfunkcją słuchu. Brak jest również dostosowanych biurek do obsługi klientów poruszających się na wózkach inwalidzkich. W lokalu nie ma toalety dla klientów, jak i wyznaczonego miejsca dla opiekuna z dzieckiem. Toaleta dla pracowników nie jest dostosowana na potrzeby osób z niepełnosprawnościami.

W lokalu zastosowano czytelną informację wizualną o drogach ewakuacyjnych w postaci strzałek i piktogramów. W budynku brak systemu powiadamiania alarmowego, zarówno dźwiękowego, jak świetlnego. Brak dodatkowego wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo osobom z niepełnosprawnością ruchową.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij