logo BIP

PODSTAWOWE INFORMACJE

W OKRESIE PANDEMII OCZEKUJEMY
NA PAŃSTWA TELEFONY
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
OD GODZINY 7.30 DO 19:00.
Kontakt: tel. 71 78 22 300 do 03

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
tel: 71 78 22 300 do 03
fax: 71 78 22 405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

 

kasy

Kasy przy ul. Strzegomskiej 6

są czynne od poniedziałku do piątku

od godziny 10:00 do 14:00.

W ostatni dzień miesiąca

kasy są czynne od godziny 10:00 do 12:00.

 

Infolinia

tel. 71 78 22 322

 

Świadczenia rodzinne
i Program Rodzina 500+

tel. 71 79 99 274

tel. 71 78 22 326 (wypłaty)

 

DODATKI MIESZKANIOWE

tel. 71 78 22 346

tel. 71 78 22 348

 

KARTA RODZINA PLUS
i KARTA DUŻEJ RODZINY

tel.  71 78 23 595

tel.  71 78 23 594

ul. Strzegomska 6, pokój 26

W okresie pandemii
biura przyjmują
od poniedziałku do piątku
od godziny 8.00 do 15.00. 

 

POWIATOWY ZESPÓŁ
DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
                  

tel. 71 78 22 360

tel. 71 78 22 362

tel. 71 78 22 363

e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro, pokój 316

Przyjmujemy klientów
od poniedziałku do piątku
od godziny 8:00 do 15:00.

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

Ośrodek Wsparcia - dostępność architektoniczna

Budynek znajduje się przy ulicy Reymonta 8. Ciągi piesze prowadzące do wejścia są w dobrym stanie technicznym jednak dostęp mogą utrudniać zaparkowane samochody. W odległości około 100 metrów znajduje się komunikacja publiczna – autobus i tramwaj.

Brak jest wydzielonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.

Budynek posiada dwa wejście. Do obu wejść prowadzą schody. Przy głównym wejściu zlokalizowana jest pochylnia umożliwiająca dostęp dla osób ze szczególnymi potrzebami, zwłaszcza dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość drzwi jest zgodna z warunkami technicznymi. Strefa wejściowa nie jest zadaszona.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ciągi komunikacyjne nie mają utrudnień w postaci progów. Szerokość korytarzy jest zgodna z warunkami technicznymi.

Obsługa klienta odbywa się w pokoju nr 11. Drzwi są odpowiedniej szerokości, wejście nie ma progu. Pokój nie został wyposażony w system wspomagający osoby z dysfunkcją słuchu. Brak jest również dostosowanych biurek do obsługi klientów poruszających się na wózkach inwalidzkich.

W budynku nie ma toalety dla klientów, jak i wyznaczonego miejsca dla opiekuna z dzieckiem.

W lokalu zastosowano czytelną informację wizualną o drogach ewakuacyjnych w postaci strzałek i piktogramów. W budynku brak systemu powiadamiania alarmowego, zarówno dźwiękowego jak świetlnego. W obiekcie znajduje się całościowy plan budynku.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij