logo BIP

MOPS informacja

W OKRESIE PANDEMII NA PAŃSTWA TELEFONY W SEKRETARIACIE

OCZEKUJEMY DO GODZINY 19:00. (PN.-PT.)

Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03

Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław ul. Strzegomska 6
Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03
fax (071) 78-22-405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

Kasy przy ul.Strzegomskiej 6 czynne od pn.do pt.

w godzinach 10:00 - 14:00 

Uwaga! za wyjątkiem ostatniego dnia miesiąca -

kasy czynne od 10:00-12:00

INFOLINIA

  tel. 71 782 23 22

Świadczenia rodzinne, 500+ oraz 300 +

   tel. 71 799 92 74

   tel. 71 782 23 26 (wypłata)

DODATKI MIESZKANIOWE

    tel. 71 782 23 46

    tel. 71 782 23 48

KARTA RODZINA PLUS i
KARTA DUŻEJ RODZINY

    tel.  (71) 78 23 595

    tel.  (71) 78 23 594

   ul. Strzegomska 6, pokój 26
 Obsługa klientów w okresie pandemii:

Przyjmujemy klientów od poniedziałku

do piątku od godziny 8.00 do 15.00. !

 

POWIATOWY ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA  NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI                  

SIEDZIBA ZESPOŁU:

Wrocław 53-661 Pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro
Obsługa klientów pokój nr 316, od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00.
Informacja telefoniczna: 071 78 22 360, 071 78 22 362, 071 78 22 363

Adres e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

Ośrodek Wsparcia - dostępność architektoniczna

Budynek znajduje się przy ulicy Reymonta 8. Ciągi piesze prowadzące do wejścia są w dobrym stanie technicznym jednak dostęp mogą utrudniać zaparkowane samochody. W odległości około 100 metrów znajduje się komunikacja publiczna – autobus i tramwaj.

Brak jest wydzielonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.

Budynek posiada dwa wejście. Do obu wejść prowadzą schody. Przy głównym wejściu zlokalizowana jest pochylnia umożliwiająca dostęp dla osób ze szczególnymi potrzebami, zwłaszcza dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość drzwi jest zgodna z warunkami technicznymi. Strefa wejściowa nie jest zadaszona.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ciągi komunikacyjne nie mają utrudnień w postaci progów. Szerokość korytarzy jest zgodna z warunkami technicznymi.

Obsługa klienta odbywa się w pokoju nr 11. Drzwi są odpowiedniej szerokości, wejście nie ma progu. Pokój nie został wyposażony w system wspomagający osoby z dysfunkcją słuchu. Brak jest również dostosowanych biurek do obsługi klientów poruszających się na wózkach inwalidzkich.

W budynku nie ma toalety dla klientów, jak i wyznaczonego miejsca dla opiekuna z dzieckiem.

W lokalu zastosowano czytelną informację wizualną o drogach ewakuacyjnych w postaci strzałek i piktogramów. W budynku brak systemu powiadamiania alarmowego, zarówno dźwiękowego jak świetlnego. W obiekcie znajduje się całościowy plan budynku.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij