logo BIP

Podstawowe informacje

W sprawach pilnych oczekujemy na Państwa telefony
od poniedziałku do piątku
od godziny 7:30 do 19:00
tel. 71 78 22 300 do 03

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
tel: 71 78 22 300 do 03
fax: 71 78 22 405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

Kasy

Kasy przy ul. Strzegomskiej 6

są czynne od poniedziałku do piątku

od godziny 10:00 do 14:00.

W ostatni dzień miesiąca

kasy są czynne od godziny 10:00 do 12:00.

Infolinia

tel. 71 78 22 322

Świadczenia rodzinne i alimentacyjne

tel. 71 79 99 274

Dodatki Mieszkaniowe

tel. 71 78 22 346

tel. 71 78 22 348

Karta Rodzina Plus
i Karta Dużej Rodziny

tel.  71 78 23 595
tel.  71 78 23 594
ul. Namysłowska 8
(Centrum Biznesu GRAFIT),
Biuro Obsługi Klienta, parter.

Biuro przyjmuje:

w poniedziałek, wtorek, środę i piątek

od godziny 8.00 do 15.00;

w czwartek od godziny 8.00 do 16.30.

Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności

tel. 71 78 22 360

tel. 71 78 22 362

tel. 71 78 22 363

e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro, pokój 316

Przyjmujemy klientów
od poniedziałku do piątku
od godziny 8:00 do 15:00.

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności na podstronie Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności

Wyszukaj

Zamówienie publiczne w trybie podstawowym na dostawy żywności na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu - z podziałem na zadania

Załączniki:
Pobierz plik (Ogłoszenie o zamówieniu.pdf)Ogłoszenie o zamówieniu.pdf[Ogłoszenie o zamówieniu]178 kB08-12-2022
Pobierz plik (Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf)Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf[Specyfikacja warunków zamówienia]607 kB08-12-2022
Pobierz plik (Załączniki 1-3.9 edytowalny.doc)Załączniki 1-3.9 edytowalny.doc[Załączniki 1-3.9 edytowalne]883 kB08-12-2022
Pobierz plik (Informacja o kwocie zamówienia jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf)Informacja o kwocie zamówienia jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf[Informacja o kwocie jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia]29 kB16-12-2022
Pobierz plik (Informacja z otwarcia ofert dla zadania nr 1-10.pdf)Informacja z otwarcia ofert dla zadania nr 1-10.pdf[Informacja z otwarcia ofert dla zadania nr 1-10]76 kB16-12-2022
Pobierz plik (Unieważnienie zadania nr 3.pdf)Unieważnienie zadania nr 3.pdf[Unieważnienie zadanie nr 3]107 kB22-12-2022
Pobierz plik (Unieważnienie zadania nr 4.pdf)Unieważnienie zadania nr 4.pdf[Unieważnienie zadanie nr 4]108 kB22-12-2022
Pobierz plik (Unieważnienie zadania nr 5.pdf)Unieważnienie zadania nr 5.pdf[Unieważnienie zadanie nr 5]108 kB22-12-2022
Pobierz plik (Unieważnienie zadania nr 6.pdf)Unieważnienie zadania nr 6.pdf[Unieważnienie zadanie nr 6]108 kB22-12-2022
Pobierz plik (Unieważnienie zadania nr 8.pdf)Unieważnienie zadania nr 8.pdf[Unieważnienie zadanie nr 8]108 kB22-12-2022
Pobierz plik (Unieważnienie zadania nr 9.pdf)Unieważnienie zadania nr 9.pdf[Unieważnienie zadanie nr 9]108 kB22-12-2022
Pobierz plik (Unieważnienie zadania nr 10.pdf)Unieważnienie zadania nr 10.pdf[Unieważnienie zadanie nr 10]108 kB22-12-2022
Pobierz plik (Wybór wykonawcy zadanie nr 1.pdf)Wybór wykonawcy zadanie nr 1.pdf[Wybór wykonawcy zadanie nr 1]112 kB27-12-2022
Pobierz plik (Wybór wykonawcy zadanie nr 2.pdf)Wybór wykonawcy zadanie nr 2.pdf[Wybór wykonawcy zadanie nr 2]112 kB27-12-2022
Pobierz plik (Wybór wykonawcy zadanie nr 7.pdf)Wybór wykonawcy zadanie nr 7.pdf[Wybór wykonawcy zadanie nr 7]115 kB02-01-2023
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij